Atak Holding A.Ş. - Kurumsal
İş Etik Kuralları
Kuruluşumuz, müşterilerinin gereksinimlerini göre en doğru olan hizmet ve ürünü uygun koşullarda sunmayı hedeflerken asıl olanın müşteri memnuniyeti olduğunu daima göz önünde bulundurur.
Bu çerçevede kuruluşumuz müşteri odaklı yaklaşımları gereğince gönüllü olarak aşağıdaki kodları kamuoyuna yayınlama ve uygulama iradesi göstermiştir.
eurocus Müşteri/Tüketici Dostu İyi Uygulama Kodlarımız;
· Müşterinin/Tüketicinin problemleri oldukça, dürüstçe ve tüketici dostluğu duyarlılığında çözer
· Mükemmel müşteri hizmetlerini garanti eder
· Müşteriye/Tüketiciye sunduğu ürün veya hizmetlerle ilgili açıklık ilkesi ile temiz ve yanıltıcı olmayan bilgiler vererek, müşterilerinin doğru kararlar almasını kolaylaştırır
· Müşterinin/Tüketicinin beklentilerini doğru ve zamanında anlamak üzere iletişim kanallarının sağlanması daima önceliklidir
· Müşteri/Tüketici şikâyetlerinde konunun anlaşılması ve giderilmesi ile ilgili müşteri dostu, çağdaş ve hızlı prosedürler uygular
· Açık ve adil tüketici sözleşmeleri kullanır
· Müşteri/Tüketici ile bir sorun yaşamışsa, bu sorunların çözümü için tarafsız olarak tüketici açısından düşük maliyetli çözümleri tercih eder
· Müşteriye/Tüketiciye ait kişisel bilgilerin gizliliğine değer vererek tüketici onayı olmadan kullanmaz ve tüm hizmet süreçlerinde müşteri/tüketici güvenliğini sağlar.
Kuruluşumuz, yukarıdaki ilkelere ve bu kapsamda müşteri dostluğu değerlerine duyarlılığını beyan eder.
Hiçbir şey güven kadar değerli değildir.